تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه (س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

آندروید

جم تی وی

بازیگران پیوسته به جم تی وی

بازگشت بازیگران جم تی وی

پیوستن بازیگر سریال پریا به شبکه جم

شبکه جم

خرید کاربران تلگرام

افزایش کانال تلگرام

پارتی شبانه شیراز

پنجمین مدال المپیک توسط کیمیا علیزاده

المرأةُ رَیحانَة

مولودی میلاد حضرت رسول اکرم

نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی شهادت حضرت فاطمه 94

مداحی شهادت حضرت فاطمه(س)

مداحی شهادت حضرت فاطمه میرداماد

مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه سیب سرخی

متن مداحی شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی کریمی شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی کریمی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه محمود کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۴۰ - پریسا نامجو
    زیبا بود

اخبار جدید جنجالی از دوجنسه های شبکه من و تو

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۷ ق.ظ

در خبری که در روزهای گذشته منتشر شد چند تن از مجریان شبکه من و تو بطور رسمی همجنسگرا بودن خود را اعلام کردند  گرچه در گذشته خبرهایی مبنی بر همجنس گرایی مجریان این شبکه اعلام می شد اما عوامل شبکه من و تو به تمسخر با ان رفتار کرده و این خبرها را شایعه ای بیش بشمار نمی اوردند.

همجنگرایی عوامل شبکه من و تو

در گذشته عوامل شبکه من و تو به هیچ وجه زیر بار همجنس باز بودن مجریان این شبکه نمی شدندهمجنس باز بودن حالا برای مجریان شبکه من و تو که مخاطبان اصلی اش ایرانیان هستند کاملا عادی شده و علنا آن را با افتخار اعلام می کنند. به نقل از londoneye به تازگی یکی دیگر از مجریان زن این شبکه لندن نشین، همجنسگرا بودنش را به صورت رسمی علنی کرد.

 

در گذشته خبرهایی از دوجنسه بودن تیام و امید منتشر شده بود “آرام بلندپز” مجری و تهیه کننده برنامه های مختلف تلویزیون من و تو در صفحه اینستاگرام خود با در دست داشتن پرچم همجنسگرایان و شرکت در مراسم آنان در لندن، رسما همجنسگرا بودنش را اعلام و از آنان حمایت کرد.
مجریان همجنس باز شبکه من و تو را بشناسیداین اقدام مجری شبکه من و تو که مخاطبین این تلویزیون را بهت زده کرده بود توأم با اعتراض های گسترده بود.
پیش از این نیز انتشار فیلمی از “سیاوش صبا”، مجری شبکه من و تو در فضای مجازی نشان داد که وی نیز علاوه بر دیگر مجریان این تلویزیون، همجنسگرا می باشد.

 
همجنسجگرایی شبکه من و تو
در این کلیپ که موجی از نفرت کاربران را به همراه داشته است، سیاوش صبا در قسمت‌های مختلف، به همراه همجنسگرایان، هویت نامتعادل و فساد اخلاقی خود را به نمایش می‌گذارد.
مجریان همجنس باز شبکه من و تو را بشناسیدچندی قبل نیز رها اعتمادی پس از اعلام رسمی همجنسگرایی خود، با اعتراف به اینکه بینندگان “من و تو” وی را به عنوان یک فرد منحرف در خانه‎های خود قبول نمی کنند، گفت: «همجنسگرا در سرزمین من چه می کشد؟!»
وی در ادامه با اشاره به فحاشی ها و اعتراض های گسترده مردم نسبت به این اقدامش،

 

دلیل اعلام رسمی همجنس‌باز بودن خود را چنین بیان کرد: «زمانی که مسأله همجنس‌گرایی من خیلی پیچیده بود و اینکه رها اعتمادی همجنس‌گراست، اینباکس (صندوق پیام) من پر شده بود از فحاشی؛ که اگر ما می دانستیم تو این هستی اصلا نمی گذاشتیم خواهرمان نگاهت کند…»

 همجنسجگرایی شبکه من و تو

افزایش انتقادات به “کیوان عباسی”، مدیر این شبکه سبب شد تا رها اعتمادی، سیاوش صبا و آرام بلندپز کمتر از مجریان کم حاشیه تر جلوی دوربین ظاهر شوند و اجرا کنند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی