تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه (س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

آندروید

جم تی وی

بازیگران پیوسته به جم تی وی

بازگشت بازیگران جم تی وی

پیوستن بازیگر سریال پریا به شبکه جم

شبکه جم

خرید کاربران تلگرام

افزایش کانال تلگرام

پارتی شبانه شیراز

پنجمین مدال المپیک توسط کیمیا علیزاده

المرأةُ رَیحانَة

مولودی میلاد حضرت رسول اکرم

نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی شهادت حضرت فاطمه 94

مداحی شهادت حضرت فاطمه(س)

مداحی شهادت حضرت فاطمه میرداماد

مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه سیب سرخی

متن مداحی شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی کریمی شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی کریمی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه محمود کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۴۰ - پریسا نامجو
    زیبا بود

نوشته جنجالی بهاره رهنما همچنان داغ است

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

نوشته جنجالی بهاره رهنما همچنان داغ است

در روزهای گذشته و با انتشار نوشته بهاره رهنما در شبکه های اجتماعی، جنجال عجیبی به راه افتاده است بسیاری از کاربران به شدت به نوشته بهاره رهنما انتقاد کرده و او را موجودی زن ستیز نامیده اند. نوشته بهاره رهنما باعث دلخوری بسیاری از هوادارانش در این روزها شده است اما بهاره رهنما نه تنها از موضع خود عقب نشینی نکرده ک در جواب برخی از کاربران با شدت بیشتری بر عقیده خود پافشاری کرده است.

نوشته جنجالی بهاره رهنما

این روزها بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و بخصوص زنان و دختران نسبت به نوشته بهاره رهنما که زنان را موجودی فاقد ثبات شخصیتی خوانده بود، انتقاد کرده اند کاربران فضای مجازی نوشته بهاره رهنما را نوعی زن ستیزی خوانده و از وی بشدت انتقاد کرده اند.
نوشته بهاره رهنما درباره زنان با واکنش کاربران زیادی همراه شده است. در ادامه توضیحات این بازیگر را میخوانید.
نوشته بهاره رهنما درباره زنان

روز گذشته نوشته‌ای از بهاره رهنما در شبکه اجتماعی توییتر با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران این شبکه مواجه شد و دیدگاه‌های متفاوتی را در پی داشت. بسیاری آن را ضدزن دانستند و برخی دیگر نیز با نظر این بازیگر درباره زنان که در پست‌های بعدی توضیح بیشتری درباره آن داد موافق بودند، اما نکته جالب حضور فعال خود رهنما بود که به برخی از توهین‌ها پاسخ داد و چند توییت مربوط به گفته‌هایش را نیز بازنشر کرد.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : نوشته عجیب بهاره رهنما درباره زنان!! عکس


بهاره رهنما
در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «من اگر مرد بودم، به موجودی مثل زن، با این همه تغییرات هورمونی پرنوسان ممکن بود دل ببندم اما هرگز اعتماد نمی‌کردم.»

این پست او از سوی بسیاری از کاربران توییتر نقد شد و برخی آن را بازنشر دادند، همچنین نظرات بسیاری پای این پست ثبت شد و رهنما نیز از همان ابتدا شروع به پاسخگویی به آن‌ها کرد، در کنار بحث‌هایی که درباره فمنیسم و مقایسه رهنما با ترانه علیدوستی درگرفت، این بازیگر از نظرات طعنه‌آمیز یا توهین‌ برخی کاربران نیز به سادگی نگذشت و آن‌ها را نیز بی‌پاسخ نگذاشت.

او در میان پاسخگویی به نظرات توضیح داد که از نظر او زن‌ها در قول‌های لفظی مردترند، اما توییت بحث‌برانگیزش به احساسات زنان برمی‌گردد نه حوزه حرفه‌ای و مدیریت.

از سوی دیگر با توجه به این‌که اصالت این حساب کاربری نیز از سوی توییتر تایید نشده بود، رهنما در پست دیگری در این‌باره نوشت: «یه عده هم عاشق سلبریتی کاغذین دور از دسترس و شدیدا سنگین و روشنفکرنما واسه همین فکر می‌کنن این اکانت فیکه!»

او در پست‌های دیگرش به فعالیتش‌هایش در عرصه حمایت از حقوق زنان اشاره و از واکنش برخی کاربران ابراز تعجب کرد، البته توییت آخر او درباره این اتفاق نیز قابل توجه است که در آن نوشت: «اول شروع این بحث گفتم این بخشی از نمایشنامه و البته به نظرم چون ترسو و درغگو نیستم حرفم رو عوض نکردم اما فورا نوشتم تو امور احساسی باز هیچکس ندید!» که به نظر می‌رسد کمی از بار منفی انتقادات را از دوش برخواهد داشت.

اما ماجرای به این‌جا ختم نشد و کار به تلگرام نیز کشید و رهنما دو فایل صوتی نیز در این‌باره در کانال تلگرامش منتشر کند. او کانال‌هایی را که حرف‌هایش را ناقص یا اشتباه منتشر کردند «دروغگو» و «نان به نرخ‌ روز خور» خواند و برخی توییت‌هایش در این‌باره را طنز دانست.

او فالوئرهای کانال تلگرامش را فالوئرهای واقعی خواند و در بخشی از این فایل صوتی توضیح داد: «من هیچ‌گونه مشکلی با هیچ‌کدام از گرایش‌های فمنیسم در جهان ندارم اما علاقه و سلیقه شخصی‌ام هم این نیست که فمنیست باشم. من سعی می‌کنم مدافع حقوق زنان باشم، فضایی که در آن می‌نویسم فضای زنانه‌ای است و در نوشته‌هایم از مسائل زنان می‌نویسم ولی این دلیل آن نیست که بگویم ما همیشه لزوما از مردها ضربه خورده‌ایم یا مردها بدند. نه، به نظرم در خلقت ما و مردها تفاوت‌هایی هست که در درام‌هایی که من می‌نویسم یا کار می‌کنم برایم قابل بررسی است. همین و بس، تحت تاثیر این اخبار کذب منفی قرار نگیرید.»

این در حالی‌ست که برخی کاربران توییتر نوشتند بعد از پاسخ به بهاره رهنما یا نقل قول حرف‌هایش از طرف این بازیگر «بلاک» شده‌اند. برخی پاسخ‌های رهنما به انتقاد یا طعنه کاربران واژه‌ها و ادبیاتی دارند که «غیر قابل انتشار» به نظر می‌رسند!


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی