تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه (س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

آندروید

جم تی وی

بازیگران پیوسته به جم تی وی

بازگشت بازیگران جم تی وی

پیوستن بازیگر سریال پریا به شبکه جم

شبکه جم

خرید کاربران تلگرام

افزایش کانال تلگرام

پارتی شبانه شیراز

پنجمین مدال المپیک توسط کیمیا علیزاده

المرأةُ رَیحانَة

مولودی میلاد حضرت رسول اکرم

نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی شهادت حضرت فاطمه 94

مداحی شهادت حضرت فاطمه(س)

مداحی شهادت حضرت فاطمه میرداماد

مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه سیب سرخی

متن مداحی شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی کریمی شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی کریمی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه محمود کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۴۰ - پریسا نامجو
    زیبا بود

درآمد مهران مدیری

مهران مدیری می گوید برای ضبط هر برنامه دورهمی 60 میلیون تومان و در مجموعه 120 میلیارد تومان از اول مارکت دریافت می کنم مهران مدیری که در یک نشست شرکت کرده بود از برنامه کاری خود برای ساخت یک فیلم سینمایی بسیار طنز و خنده دار سخن گفت و از توقف ضبط دوماهه برنامه بسیار محبوب دورهمی خبرداد.

جزئیات فیلم سینمایی مهران مدیری و توقف ضبط برنامه دورهمی

مهران مدیری می گوید در ماههای مهر و آبان اقدام به ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع طنز تلخ خواهد کرد موضوع این فیلم بیان رخ دادهای روز اجتماع در قالبی بسیار طنز و خنده دار است.
اولین نشست فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» با حضور کارگردان مهران مدیری در هتل هما برگزار شد. در این نشست مهران مدیری از برنامه های خود برای آینده سخن گفت.

مهران مدیری به عنوان توانمندترین مجری در برنامه دورهمی ثابت کرد که برخلاف عموم مجریان شبکه های تلویزیونی می تواند بدون بیان تملق با میهمانان برنامه خود گفتگو کرده و از انها سوالاتی واقعی و چالش برانگیز نماید.برنامه دورهمی محبوبیت مهران مدیری این کارگردان توانای کشورمان را صد چندان کرد و نشان داد که وی به مردم و مشکلات روز مردم و جامع  آنها اهمیت داده و  نسبت به انها بی تفاوت نیست. در ابتدای نشست با خیر مقدم به همه اهالی رسانه گفت: از 8 سال گذشته تصمیم به ساخت فیلم داشتم اما محقق نمی‌شد، بالاخره موفق شدم در 2 ماهی که ضبط مجموعه «دورهمی» (مهر و آبان) انجام نمی‌شود، اولین فیلم خود را جلوی دوربین ببرم، ایده فیلم مربوط به 3-2 سال گذشته است و قصه درباره فردی است که در شرایطی قرار می‌گیرد و از 7 صبح تا 5 عصر درگیر ماجرایی می‌شود و باید تا 5 عصر امضای آخر را دریافت کند. سلسله اتفاقاتی که شاید در طول روز برای هر فردی انجام شود با یک داستان غلو شده به تصویر کشیده می‌شود. این فرد کاملاً مبادی آداب، تحصیلکرده و مهربان است که نقش آن را سیامک انصاری بازی می‌کند.

وی در ادامه توضیح داد: فیلمنامه در حال نگارش است و تا 15 روز آینده آماده می‌شود و برای دریافت مجوزهای لازم به وزارت ارشاد ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مضمون اجتماعی اثر و تلخی درون آن، گفت: فیلم کاملاً رئال و اجتماعی است. فضای فانتزی در آن وجود ندارد اما به شدت کمدی است، مدل کمدی تلخ. ماهیت سوژه تلخ است، اتفاقی که در جامعه رخ می‌دهد اما هر روز آن را می‌بینیم و به دیدن آن عادت کردیم اما کمدی آن پررنگ‌تر است.
وی درباره پایان گفت: فیلم سوژه تلخی دارد ولی پایان آن تلخ نیست و سکانس اول را در انتهای فیلم هم می‌بینیم و به نوعی به یک روزمره‌گی باطل اشاره داریم.

وی درباره خستگی‌اش در حوزه سریال سازی و تأثیر آن در فیلم سینمایی‌اش گفت: فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» برایم انرژی مضاعفی را به همراه دارد و منظورم از خستگی ساخت سریال این است که توان کارهای حجیم و طولانی مدت با تعداد افراد بالا را ندارم. در این فیلم تمام تلاشم را می‌کنم که کار خوبی از کار درآید؛ فیلم یا خیلی خوب می‌شود یا کم‌بضاعت و پیزوری خواهد شد که تمام تلاشم را می‌کنم این اتفاق نیافتد حتی اگر 20 بار هر سکانس را تکرار کنم.

وی در ادامه درباره احتمال تغییراتی در فیلمنامه از سوی وزارت ارشاد گفت: فیلمنامه موردی ندارد اگر هم موردی داشته باشد حتماً با گفت‌وگو حل می‌شود؛ در این اثر علاوه بر سیامک انصاری بعنوان بازیگر اصلی، 3 بازیگر دیگر نیز ایشان را همراهی می‌کنند، خودم هم نقش کوتاهی را بازی می‌کنم. در این فیلم از حضور صدها هنرور و مردم استفاده خواهم کرد و به گونه‌ای که در بخش‌هایی از تصویر با حضور مردم پر شود و جای سوزن انداختن هم نباشد، شاید از هلی‌شات هم استفاده کنم. این کار بسیار سختی است چون معمولاً از فیلمبرداری در فضای خارجی پرهیز می‌کنم و این کار برایم بسیار سخت است. این کار سراسر نقد اجتماعی و فرهنگی است و تهرانی شلوغ را می‌بینیم.

وی درباره اسپانسر اثر توضیح داد: در تلویزیون به دلیل مشکلات سازمان استفاده از اسپانسر مرسوم شده، تنها اسپانسری که به سرمایه‌گذاری درست من و تیمم را همراهی کرد اول مارکت است که تجربه کار دورهمی را با هم داشتیم و مشکلی ایجاد نشد.

وی در ادامه توضیح داد: این فیلم هیچ ارتباطی به کارهای قبلی من در تلویزیون ندارم، به لحاظ نوع ساختار حتماً با کارهای تلویزیونی متفاوت است. وقتی از تلویزیون بعضی از دوستان به سمت سینما می‌روند در نوع دکوپاژ، نوع نگاه، جای دوربین، قاب‌بندی‌ها تفاوتی نمی‌بینیم اما تعریف سینما کاملاً متفاوت است و این فیلم بسیار کار سختی هم به لحاظ تولید و هم به لحاظ آماده‌سازی تصویر خواهد بود.

وی درباره استفاده از جلوه‌های بصری و عدم حضور افراد در قاب تصویر گفت: اگر کسی بیاید و چیزی نشان دهد که با اصل تصویر انبوه جمعیت متفاوت نباشد، حتماً از آن استفاده می‌کنم اما هنوز نمی‌دانم این امکانات وجود دارد اما برایم اصل هرچیزی اهمیت دارد و باید رئال در تصویر دیده شود.

وی درباره ادامه مجموعه دورهمی گفت: ضبط مجموعه دورهمی 10 مهر به پایان می‌رسد و ما یک توقف 2 ماهه خواهیم داشت و دوباره ضبط کار را ادامه می‌دهیم و فکر می‌کنم تا دی‌ماه ادامه یابد و در این مدت توقف کار فیلم سینمایی را جلوی دوربین می‌بریم.

وی درباره استفاده از سیامک انصاری در این فیلم توضیح داد: نمی‌توانم داستان را بگویم اما اگر کارهای مرا دیده باشید اوج شخصیت سیامک انصاری در 5 عصر اتفاق می‌افتد، فردی که تمام بلاهای جهان سرش خراب می‌شود، احساس می‌کنم بهترین گزینه است و از ایشان برای این نقش استفاده می‌کنم.

کارگردان مجموعه دورهمی درباره دیده شدن اثر در جشنواره فجر گفت: همه علاقه دارند که جایزه بگیرند و امیدوارم در فجر سیمرغ‌های بلورین زیادی نصیب فیلم شود.

مدیری درباره شایعه دستمزدش گفت: متأسفانه در این حوزه شایعات زیاد است، اول مارکت قرار است برای کارگردانی من 20 میلیارد بدهد و دستمزدم برای دورهمی 60 میلیون است. با لبخند ادامه داد شایعات که درست می‌شود حداقل به گونه‌ای باشد که کار مرا خراب نکند.

وی درباره فیلم در حوزه جنگ گفت: سوژه‌ای تلخ و عجیب دارم که زبانی انتزاعی دارد و ربطی به دفاع مقدس ندارد، در واقع موضوع انسان و جنگ است. به نظرم آن فیلم کاملاً زبان جهانی دارد و می‌تواند در جشنواره‌ها دیده شود.
وی درباره بازی خودش در نقش اصلی فیلم سینمایی 5 عصر گفت: قطعاً من بازی کنم جذاب‌تر خواهد بود اما فیلم و هدایت کار بسیار سخت است و نمی‌توان هم بازی کرد و هم کارگردانی.

مدیری در ادامه درباره تجربه ساخت دورهمی گفت: برنامه دورهمی را خیلی دوست دارم، تجربه استندآپ کمدی در این برنامه داشتم که مرا به سال‌های تئاتر و آن فضای زنده همراه با مخاطب نزدیک می‌کند، در این برنامه که مخاطبان زیادی دارد و حتی در خارج از کشور هم دیده می‌شود بعضی از مسائل از جمله مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بی‌پرده و صریح‌تر ارائه می‌شود که برای مخاطب و خودم جذاب است. من سعی می‌کنم افرادی را که گاهاً الگوهای عده‌ زیادی از جوانان هستند با سئوالاتی از زندگی‌ها و نوع تفکرشان آنها را برای مخاطب به درستی ارائه دهم و مخاطب متوجه بعضاً این مهم می‌شود که برخی از هنرمندان سواد چندانی ندارند و نمی‌توانند الگوی خوبی برای جوانان باشند. من با سوالاتی که طراحی شده شخصیت افراد را بیرون می‌ریزم و گاهاً بعضی از افراد در برنامه به قدری درست و در جایگاه خود قرار دارند که من از آنها می‌آموزم.

وی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که خندوانه رقیب برنامه دورهمی است؟ گفت: خندوانه رقیب برنامه دورهمی نیست، شکل 2 برنامه کاملاً متفاوت است، رامبد جوان بارها گفته که در برنامه خندوانه فقط قصد خنداندن دارد و گفت‌وگوهایی که می‌کند در قالب طنز است اما دورهمی علاوه بر نمایش، گفت‌وگوهایی دارد که برخی از مسائل را در جامعه صریح‌تر ارائه می‌دهد؛ خنداونه اصلاً رقیب دورهمی نیست و در برنامه‌های آتی حتماً از رامبد جوان هم دعوت می‌کنیم.

منبع : farsnews.com


مهران مدیری عزیز:

اگر 60 میلیون که نه 600 میلیون هم برای هر برنامه بگیرید بازهم کمه

نوش جونت

گوارای وجود که لایق بهترین ها هستید

طبق فیش های نجومی منتشر شده، مسئولین کشور دهها برابر این مبلغ رو گرفتن  و هیچ کاری هم نکردن

شما که کار بزرگی کردید

مهران جون!!!   دوست داریم





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی