تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه (س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

آندروید

جم تی وی

بازیگران پیوسته به جم تی وی

بازگشت بازیگران جم تی وی

پیوستن بازیگر سریال پریا به شبکه جم

شبکه جم

خرید کاربران تلگرام

افزایش کانال تلگرام

پارتی شبانه شیراز

پنجمین مدال المپیک توسط کیمیا علیزاده

المرأةُ رَیحانَة

مولودی میلاد حضرت رسول اکرم

نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی شهادت حضرت فاطمه 94

مداحی شهادت حضرت فاطمه(س)

مداحی شهادت حضرت فاطمه میرداماد

مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه سیب سرخی

متن مداحی شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی کریمی شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی کریمی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه محمود کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۴۰ - پریسا نامجو
    زیبا بود

احتمال افزایش 15 درصدی قیمت مسکن

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ق.ظ

بیش از 5 سال است که بازار مسکن در رکود وحشتناکی قرار دارد بطوریکه انبوه سازان مسکنف ماستهای خود را کیسه کرده و کاملا دست از کار کشیده اند

گران شدن 15 درصدی مسکن در سال جاری

رونق و یا رکود بازار مسکن بطور مستقیم می تواند بر روی 250 صنف از مشاغل گوناگون تاثیر داشته باشد در 5 سال گذشته و بخاطر رکود بازار مسکن، عموم کسب و کارها نیز دچار اختلال شده و بازر به حالت نیمه ورشکستگی درامده است تصور کنید چند صنف مختلف از ساخت و ساز مسکن تغذیه می شوند؟ رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران با بیان اینکه بازار مسکن تا انتخابات ریاست جمهوری آرام خواهد بود گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۶ بازار مسکن با افزایش قیمت ۱۵ درصدی به رونق برسد.

به گزارش ایلنا، حسن محتشم با اشاره به تاثیرپذیری بازار مسکن از فضای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در تمام دنیا بازارهای اقتصادی تحت تاثیر فضای انتخاباتی قرار می‌گیرند، اما میزان تاثیرپذیری این بازار‌ها از فضای انتخاباتی متفاوت است.

وی ادامه داد: از دیگر نکات مهم این است که این دوره از انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری آقای روحانی است و تجربه نشان داده است که احتمال پیروزی رئیس جمهوری فعلی در دوره دوم بیشتر است و شرایط تاثیرپذیری بازارهای اقتصادی و فضای اجتماعی کشور در این وضعیت متفاوت از زمانی است که دو دوره رئیس جمهوری به اتمام رسیده باشد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان املاک تهران با تاکید برا ینکه معتقد هستم تا خرداد ماه و پیش از انتخابات ریاست جمهوری بازار مسکن، بازار آرامی خواهد بود گفت: تا خرداد ماه روال عادی ادامه خواهد داشت چرا که معمولاً در این بازه زمانی نقدینگی وارد بازار مسکن نمی‌شود و تعداد معاملات افزایش پیدا نمی‌کند.

محتشم با بیان اینکه نقل و انتقالات مسکن و افزایش معاملات در این حوزه از تابستان آغاز می‌شود ادامه داد: شرایط اقتصادی مردم تغییری نکرده است و این شرایط در حال حاضر اجازه نمی‌دهد سرمایه‌های جدید وارد بازار مسکن شود.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت یازدهم برای کاهش نرخ تورم گفت: سیاست اقتصادی مهم دولت در چهار سال گذشته کاهش نرخ تورم بوده که برای رسیدن به این هدف و ماموریت گردش نقدینگی در بازار‌ها کند و یا مهار شده است که این موضوع باعث عدم ورود سرمایه‌های جدید به بازارهایی مانند بازار مسکن شده است.

رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران با اشاره به وضعیت بازار مسکن در سال ۹۶ اظهار داشت: به طور قطع یکی از سیاست‌های دولت فعلی و دولتی که احتمالاً بر سر کار می‌آید افزایش اشتغالزایی خواهد بود که برای رسیدن به این ماموریت باید در اقتصاد کشور رونق نسبی به وجود بیاید و برای تحقق این امر رونق از بخش مسکن باید شروع شود.

محتشم ادامه داد: هر چند که بخش صنعت ساختمان سهم ۱۵ درصدی از اقتصاد کشور دارد، اما در طول چهار سال گذشته این بخش از اقتصاد در رکود بوده، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه صنایع متعددی با صنعت ساختمان مرتبط هستند، مسکن امسال به رونق می‌رسد.

وی تاکید کرد: برای ایجاد رونق نسبی در اقتصاد باید صنعت ساختمان وارد رونق شود چرا که تاثیر بسیار زیادی در تحرک در ایجاد اشتغال در سایر صنایع دارد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران با بیان اینکه به طور قطع مسکن امسال به رونق می‌رسد گفت: پیش‌بینی می‌شود این رونق با افزایش قیمت ۱۵ درصدی همراه باشد.

محتشم افزود: طبق تصمیم دولت نرخ دستمزد ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده، همچنین هزینه‌های ساخت مسکن با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده و پیش‌بینی می‌شود هزینه خدمات هم در این حوزه افزایش پیدا کند. بنا بر این تمام این موضوعات در قیمت مسکن تاثیرگذار خواهند بود و پیش‌بینی می‌کنیم امسال قیمت مسکن ۱۵ درصد گران‌تر شود.

وی با بیان این که ایجاد افزایش قیمت به دنبال ایجاد رونق یک موضوع طبیعی در اقتصاد است، گفت: امیدواریم این افزایش تورم نسبی در بخش مسکن کنترل شده باشد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نمی‌توان گفت: ثابت ماندن قیمت مسکن در طول چهار سال گذشته دستوری بوده است، اظهار داشت: قیمت‌ها در بازار مسکن نمی‌تواند دستوری باشد چرا که شرایط این بازار تاثیرپذیر از شرایط حاکم بر اقتصاد کلان است و در شرایطی که برای مهار تورم گردش نقدینگی کندتر شد طبیعی است که با کاهش تولید و با کاهش سرمایه‌گذاری و کاهش تقاضا در بازار مواجه باشیم کارشناسان مرکز املاک تهران به ادرس اینترنتی sadaf22.com آماده ارائه مشاوره های تخصصی در امور خرید و فروش واحدهای مسکونی متناسب با بودجه شما هموطنان گرامی می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۶
تسنیم ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی