تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه (س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

آندروید

جم تی وی

بازیگران پیوسته به جم تی وی

بازگشت بازیگران جم تی وی

پیوستن بازیگر سریال پریا به شبکه جم

شبکه جم

خرید کاربران تلگرام

افزایش کانال تلگرام

پارتی شبانه شیراز

پنجمین مدال المپیک توسط کیمیا علیزاده

المرأةُ رَیحانَة

مولودی میلاد حضرت رسول اکرم

نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی شهادت حضرت فاطمه 94

مداحی شهادت حضرت فاطمه(س)

مداحی شهادت حضرت فاطمه میرداماد

مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه سیب سرخی

متن مداحی شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی کریمی شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی کریمی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه محمود کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۴۰ - پریسا نامجو
    زیبا بود

طرح خرید مسکن قسطی عملی می شود

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ق.ظ

طرح خرید مسکن قسطی عملی می شود


طرح خرید مسکن قسطی در حال راه اندازی شدن است عضو انبوسازان مسکن، اعلام کرد که از حدود یکماه دیگر،  افراد می توانند با مراجعه به بانک مسکن، منزل مورد نظر خود را بصورت اقساط بلند مدت خریداری کنند.

خرید مسکن قسطی

در بسیاری از کشورهای جهان، مشکل مسکن بطوری کلی از میان برداشته شده و ساکنین این کشورها دقدقه خرید مسکن را ندارند چراکه دولت مسکت اجاره به ظرط تملیک در اختیار این افراد قرار می دهد اما متاسفانه در کشورما نه تنها از این خبرها نیست و بازار بی حساب و کتاب مسکن در دست واسطه ها به این سو و آنسو کشیده می شود.

عضو انجمن انبوه‌سازان با اعلام این‌که سامانه فروش قسطی مسکن تا یکماه آینده راه‌اندازی می‌شود،‌گفت:‌ به این ترتیب انبوه‌سازان به‌صورت مستقل می‌توانند نسبت به فروش و عرضه واحدهای خود به خریداران اقدام کنند.
سامانه مسکن قسطی تا یکماه آینده راه‌اندازی می‌شوددرصورت اجرایی شدن این طرح خانواده های زیادی می توانند صاحب خانه شوند.

ایرج رهبر با یادآوری این‌که پیشنهاد اولیه فروش قسطی مسکن متعلق به انجمن انبوه‌سازان استان تهران است، اظهار کرد: هدف ما از ارائه این پیشنهاد رها شدن پروسه خرید و فروش مسکن از قید و بندهای دولتی بود تا انبوه‌سازان بتوانند کالای تولید شده خود را به صورت نقد و اقساط بفروش برسانند. با اجرایی شدن این طرح انبوسازان نیز از آسودگی خیال بیشتری برای ساخت و فروش واحد های مسکونی برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد:‌بر این کار در ابتدا آمدیم و یک واسطه معتبر (بانک مسکن) برای اعتمادسازی بین فروشنده و خریدار را انتخاب کردیم تا این واسطه به‌عنوان کارگزار طرفین را به یکدیگر وصل کند و در قبال آن کارمزد بگیرد اما متاسفانه درخواست کارمزد بانک مسکن رقم بسیار سنگینی بود. 5درصد از قیمت واحد های مسکونی معامله شده که برای خریداران بسیار زیاد خواهد بود.

وی با بیان این‌که بانک مسکن برای این کار درخواست 5 درصد حق کارگزاری کرد، افزود: همان زمان گفتیم شما که نمی‌خواهید تسهیلات بدهید و تنها بین دو طرف اعتمادسازی کرده و کار حقوقی را به عهده می‌گیرد این رقم بسیار زیاد است .

عضو انجمن انبوه‌سازان با بیان این‌که با کارمزد 5 درصدی کسی از این طرح استقبال نمی کرد، گفت: پس از مدتی بانک مسکن اعلام کرد این طرح را با دریافت 2.3 درصد کارمزد انجام می‌دهد این رقم بسیار مناسب تر از پیشنهاد قبلی بانک مسکن بود.

رهبر با بیان این‌که برای عرضه واحدهای ساخته شده سامانه‌ای حاوی اطلاعات واحدهای انبوه‌سازان در حال طراحی است، اظهار کرد: در این سامانه پروژه‌های با پیشرفت بالای 70 درصد با جزئیاتی نظیر محل، متراژ، میزان اقساط و ... قرار می‌گیرد این طرح می تواند مشکل خرید مسکن را برای بسیاری از خانواده ها مرتفع نماید.

وی با تاکید بر این‌که زمان بازپرداخت اقساط مسکن قسطی به صورت توافقی بین فروشنده و خریدار تعیین می‌شود از راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی این طرح تا یکماه آینده خبر داد و افزود: اگر مانعی در روند خرید و فروش مسکن قسطی از طریق بانک مسکن به وجود آید، انبوه‌سازان با استفاده از سامانه مذکور می‌توانند به‌صورت مستقل مسکن خود را بفروشند و نگران رکود بازار و فروخته نشدن واحدهای مسکونی خود نیز نباشند.

 

منبع : تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی