تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

تسنیم

آن شـراب طـهور که تنـها تشـنگان راز را می نوشانند:.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه (س)

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه کریمی

آندروید

جم تی وی

بازیگران پیوسته به جم تی وی

بازگشت بازیگران جم تی وی

پیوستن بازیگر سریال پریا به شبکه جم

شبکه جم

خرید کاربران تلگرام

افزایش کانال تلگرام

پارتی شبانه شیراز

پنجمین مدال المپیک توسط کیمیا علیزاده

المرأةُ رَیحانَة

مولودی میلاد حضرت رسول اکرم

نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی شهادت حضرت فاطمه 94

مداحی شهادت حضرت فاطمه(س)

مداحی شهادت حضرت فاطمه میرداماد

مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

مداحی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه سیب سرخی

متن مداحی شهادت حضرت فاطمه

دانلود نوحه شهادت حضرت فاطمه کریمی

دانلود مداحی کریمی شهادت حضرت فاطمه زهرا

دانلود مداحی کریمی برای شهادت حضرت فاطمه

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه محمود کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت فاطمه زهرا

آخرین نظرات
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۴۰ - پریسا نامجو
    زیبا بود

افزایش ممبر رایگان کانال تلگرام

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ق.ظ

افزایش ممبر

افزایش ممبر، افزایش ممبر رایگان، بالابردن تعداد اعضای کانال

تلگرام رقیب سرسخت و قدرتمند اینستاگرام به عنوان یک پیام رسان قدرتمند، رایگان و با امکان ایجاد کانال توانسته است دل کاربران ایرانی را ربوده و خیل عظیم انها را به سمت استفاده از خود سوق دهدبخاطر رایگان بودن استفاده از تلگرام استقبال کم نظیری  از آن شده و افرادی که تا قبل از استفاده از تلگرام مجبور بودند برای ارتباط با یکدیگر از اس ام اس و یا تماس تلفنی استفاده کنند، تلگرام این امکان را به عموم افراد داد تا بدون صرف هزینه بتوان با سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کرد.

یکی از مهمترین مزیت های تلگرام امکان ایجاد کانال و کسب درامد از ان می باشد امکانی که بین کاربران ایرانی بسیار محبوب شده و میلیون ها کانال تلگرامی با موضوعات مختلف ایجاد شده است.

آیا شما هم دارای کانال تلگرامی می باشید؟

قطعا شما نیز بمانند اکثریت مدیران کانالها در افزایش ممبر و بالابردن اعضای کانال خود دچار مشکل شده اید پس با ماهمراه شوید تا بهترین روش های افزایش رایگان اعضای کانالهای تلگرامی را برای شما بازگو کنیم.

بالابردن تعداد اعضای کانال تلگرام بصورت رایگان

اگر شما نیز دارای کانال تلگرامی هستید و در افزایش تعداد اعضای خود دچار مشکل شده اید تا انتهای این متن را به دقت مطالعه کنید و مطمئن باشید که بهترین روش افزایش ممبر کانال تلگرام را در بین سطور این مطلب پیدا خواهید کرد.

به نقل از منابع مختلف و طبق آخرین آماری که از تعداد کانالهای تلگرامی ایجاد شده در دست داریم با قاطعیت می توانیم عنوان کنیم که تا به امروز بالغ بر 3میلیون کانال تلگرامی با عناوین و موضوعات متنوع ثبت شده است از این تعداد بیشتر از 2میلیون 900 هزار عدد از این کانالها دارای اعضاء کمتر از 400 نفر می باشند 80 هزار کانال تلگرامی بین 1هزار تا 5 هزار عضو داشته و تنها بیست هزار کانال تلگرامی وجود دارد که تعداد اعضای انها بیشتر از 5 هزار نفر می باشد از این بیست هزار عدد کانال دارای اعضای بالا 5 هزار نفر تنها حدود 500 کانال تلگرامی دارای اعضایی بیشتر از 50 هزار نفر می باشند با دقت در این اعداد و ارقام می توان دید که اکثریت مدیران کانالها در جذب عضو با مشکل جدی مواجه بوده و رقابت برای جذب عضو (ممبر) بسیار شدید است.

ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین روش های افزایش تعداد اعضای کانالهای تلگرامی را بررسی کنیم در صورتی که شما نیز جزو آندسته از مدیران کانالهای تلگرامی می باشید که در افزایش ممبر کانال خود با مشکل مواجه هستید پس حتما تا انتها باما باشید مطمئن باشید که روش های بسیار مهمی در افزایش تعداد اعضای کانال معرفی خواهد شد.

مشکل جدی مدیران کانالهای تلگرامی در افزایش ممبر

آدرس کانال تلگرام  مهمترین بخش در ابتدای شروع ثبت کانال . یکی از ابتدایی ترین اشتباهات مدیران برای ثبت کانال تلگرام، عدم دقت و صرف وقت کافی برای انتخاب یک نام مناسب برای کانال خود می باشد باید قبول کرد که بسیاری از اسامی شیک و کاربر پسند در گذشته و توسط مدیران مختلف کانالهای تلگرامی ثبت شده است و پیدا کردن یک آدرس جذاب و قابل فهم بسیار دشوار شده است اما این به این معنی نیست که دیگر هیچ آدرس خوبی آزاد نمانده و باید ما آدرس کانال خود را بصورت واژه هایی دره و برهم و بی معنی ثبت کنیم چراکه بیشتر اسامی قبلا اشغال شده اند. متاسفانه عموم افراد از واژه هایی برای ادرس کانال خود استفاده می کنند که تنها برای خودشان قابل فهم  بوده و ارزش دارند.

برای مخاطب کانال شما چه اهمیتی دارد که شما حروف ابتدایی نام و نام خانوادگی خود را به عنوان ادرس کانالتان انتخاب کرده اید؟ مهمترین مسئله اینست که مخاطب براحتی بتواند ان را حفظ کرده و به دیگران نیز انتقال دهد.

اگر وقت، سرمایه و حوصله لازم مدیریت کانال را ندارید سراغ آن نروید

مدیران کانالهای تلگرامی که در پیدا کردن یک اسم و آدرس مناسب برای کانال خود وقت کافی را صرف پیدا کردن آن نمی کنند باید بدانند که شکست خود را از همان ابتدای کار رقم زده اند چراکه بی شک یکی از مهمترین معیارهای موفقیت، داشتن یک آدرس زیبا و ساده است. آدرس هایی که از حروف بی ربط و خط فاصله تشکیل شده اند کمترین ارزشی نداشته و به هیچ وجه ارزش وقت گذاشتن را ندارند پس با نگاه بسیار جدی تری به مقوله پیدا کردن آدرس مناسب برای کانال خود نگاه کنید و هرچقدر که لازم است وقت صرف کنید تا یک ادرس خوب و مرتبط با موضوع کانال خود پیدا کنید.

انتخاب آدرس نا مناسب برای کانال

افراد و در ابتدای کار با عجله یک آدرس متشکل از حرف و خط فاصله را به عنوان آدرس کانال خود ثبت کرده و شروع به کار می کنند با جدیت شروع به ارسال مطلب روی کانال کرده و سعی می کنند تا تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهند اما درنهایت باید در قسمتی از راه متوقف شوند چراکه موفقیت کالایی بسیار کم یاب و ارزشمند است که به این سادگی ها نصیب کسی نمی شود اصلا اگر به همین سادگی بود که دیگر نامش موفقیت نبود.


عموم مدیران کانالهای تلگرامی در راه بالا بردن تعداد اعضای کانال ، و برای افزایش ممبر کانال خود دست به اقدامات گوناگونی زده و در این راه ممکن است تعداد محدودی نیز ممبر برای کانال خود جذب کرده باشند گرچه بسته به میزان هزینه و حرفه ای بودن تبلیغات انجام شده، تعدادی عضو نیز برای کانال خود جذب می کنند اما درنهایت و در مرحله ای از مدیریت کانال و امر جذب ممبر برای کانال خود با مشکل جدی مواحه می شوند در اینجاست که مجددا توجه خود را به آدرس کانال خود معطوف می کنند که شاید مشکل از آدرس نه چندان زیبای کانال من باشد.

از همین رو اقدام به پیدا کردن یک آدرس زیباتر از قبلی کرده و آدرس و یا حتی اسم و موضوع کانال خود را نیز تغییر می دهند بی شک این امور نه تنها به جذب عضو بیشتر نخواهد انجامید که قطعا تعداد اعضای کانال را نیز با ریزش جدی مواجه خواهد ساخت. تغییر آدرس و تصویر اصلی کانال یک حرکت انتحاری محسوب می شود.

افزایش رایگان اعضای کانال تلگرام

تغییر تصویر اصلی کانال، یک اشتباه بزرگ

برخی از افراد هر چند روز یکبار تصویر اکانت و پروفایل خود را تغییر می دهند تصور می کنند که با اینکار، وجه بهتری پیدا کرده، محبوب تر می شوند و یا اینکه بیشتر به چشم می آیند یا دهها دلیل بی ارزش دیگر . این کار زمانی بسیار مفتضحانه خواهد بود یه مدیر کانال، اقدام به تغییر تصویر اصلی کانال خود کند. یکی دیگر از اشتباهات بسیار سنگین مدیران کانالها در تغییر تصویر آدرس کانال خودشان می باشند برخی از مدیران با تغییر تصویر اصلی کانال خود سعی می کنند تا ظاهر کانال را نیز شیک تر کنند تا شاید افراد مراجعه کننده به کانال به شکل و شمایل کانال علاقه مند شده و به عضویت آن دربیایند.

اما نمی دانند که با این کار، رسما کانال خود و تمام زحمات انجام شده گذشته اشان را نابود خواهند کرد چراکه تمام اعضاء با همان تصویر بوده که می توانستند کانال مورد نظر را شناسایی کرده و روزانه به آن سر بزنند با تغییر این عکس، افراد دیگر نمی توانند بسادگی کانال را پیدا کرده و از مطالب ان استفاده کنند از طرفی نیز با دیدن یک عکس جدید تصور می کنند که این کانال با تصویر ناآشنا از جمله کانالهای جدیدی است که روزانه بارها و بارها آنها را می بیند به همین خاطر براحتی از آن لفت می دهند

مدیران کانالها باید دقت داشته باشند که با تغییر تصویر اصلی کانال خود، شاهد ریزش تعداد زیادی از اعضاء کانال خواهند بود.

بالا بردن رایگان تعداد اعضای کانال تلگرام

باید دید بلند مدتی داشته باشید هدف خود را بصورت مشخص و قابل لمس برای خود ترسیم کنید اکثریت افرادی که اقدام به ایجاد کانال در تلگرام می کنند بر این عقیده هستند که با داشتن 500 یا هزار عضو می توانند از کانال خود درامد کسب کنند یا اینکه داشتن یک کانال با تعداد اعضاء زیاد کار راحتی است و تنها با کپی کردن تعدادی مطلب از سایر کانالها و قرار دادن انها در کانال خود، می توانند انتظار داشته باشند که افراد عضو کانال آنها شده و مقدمات کسب درامد وی را فراهم سازند.

باید این افراد را مخاطب قرار داده و به آنها بگوییم که شما سخت در اشتباهید و از این خبرها نیست داشتن یک کانال تلگرامی با ممبر زیاد کار بسیار دشواری است و قطعا نیازمند صرف هزینه لازم می باشد.

شما مدیر محترم کانال تلگرامی باید آگاه باشید که بدون صرف هزینه مناسب و به شیوه صحیح، هرگز نمی توانید کانال موفقی داشته باشید. در ابتدای این بحث به این مسئله اشاره کردیم که حدود 2900 هزار نفر از کانالهای ثبت شده دارای تعداد اعضای کمتز از 400 نفر می باشند دقیقا این مدیران جزو همین دسته از افراد هستند که داشتن کانال تلگرام را بسیار ساده تلقی می کنند بخاطر همین مسئله ماههای زیادی را در پی افزایش ممبر کانال خود سرگردان خواهند بود تاروزی که از اینکار سرخورده شده و آن را کنار بگذارند.

نترسید و هزینه کنید

با ارسال پست های جذاب و مفید، تنها می توانید تعداد محدودی از افراد را جذب کانال خود کنید کمتر کسب و کاری را می شناسیم که بدون نیاز به سرمایه گذاری مشخصی به سود دهی برسد پس برای کسب و کار خود هزینه کنید برای افزایش ممبر کانال خود شما نیازمند تبلیغات هدفمند می باشید هزینه کردن برای تبلیغت بی شک باید براساس شناخت و آگاهی باشد و الا این هزینه ها می تواند تنها به هدر دادن پول و سرمایه شما منجر شود. گروه مشاورین برتر با تجربه ده ساله در زمینه افزایش فروش وبسایتهای کوچک و بزرگ و افزایش تعداد اعضای کانالهای تلگرامی می تواند در این راه به کمک شما بیاید برای آگاهی از شیوه صرف هزینه مناسب و شناخت کانالهای مناسب برای امر تبلیغات می توانید از طریق آی دی زیر با این گروه در ارتباط باشید.

آی دی تلگرام



09364291640


در صورتی که شما بتوانید یک کانال با تعداد اعضای زیاد ایجاد کنید قطعا می توانید از آن کسب درامد کنید البته حد اقل تعداد لازم برای رسیدن به درامدهای هرچند کم می تواند کانالی با حداقل 5 تا ده هزار نفر عضو باشد تا شما بتواند درآن تبلیغات جذب کرده و یا کالای خاصی را به فروش رسانده و به درامد برسید.


افزایش اعضای کانال تلگرام

یکی از ساده ترین راههای افزایش ممبر کانال در تلگرام، ثبت و معرفی کانال در سایت های مخصوص اشتراک گذاری کانال ها می باشد برخی از این سایتها از بازدید روزانه بالایی برخوردار هستند از این رو باثبت کانال خود در این سایتها می توانید تعدای عضو واقعی از اینطریق کسب نمایید.

در اینجا دو سایت با بازدید روزانه بیش از 3 هزار بازدید کننده در روز را معرفی می کنیم با ثبت مشخصات کانال خود در این وبسایت ها اعضای کانال خود را افزایش دهید

برای ثبت و معرفی کانال خود در این وبسایتها بر روی عنوان این سایتها در زیر کلیک کنید


ثبت و معرفی کانال تلگرام در سایت با بازدید روزانه بالغ بر 3هزار بازدید کننده

کلیک کنید

ثبت و معرفی کانال تلگرام با بازدید روزانه دوهزار نفر

کلیک کنید


همچنین با صرف هزینه ای اندک می توانید کانال خود را همراه با تصویر و لینک joine ثبت نمایید تا از بهترین نتیجه بهره مند شوید.


خرید ممبر فیک و واقعی تلگرام

برخی از مدیران کانالها تصور می کنند با خرید تعداد زیادی از اعضای غیر واقعی یا ممبر فیک، می توانند کاربران را گول زده و کانال خود را کانالی با تعداد اعضای زیاد جلوه دهند شما مدیران کانالهای تلگرامی آگاه باشید که صرف هزینه برای خرید ممبر فیک می تواند بزرگترین اشتباه یک مدیر کانال تلگرامی باشد چراکه این اعضاء نه تنها کمترین ارزشی ندارند که کانال شمارا نیز نابود خواهد کرد.


خرید ممبر واقعی تلگرام

این روزها اکثریت سایتها با نام ممبر واقعی و یا خرید ممبر واقعی برای کانال، اقدام به فروش ممبر فیک با نام ممبر واقعی می کند متاسفانه شناخت ممبر واقعی از ممبر فیک برای بسیاری از افراد راحت نبوده و با اعتماد به اینگونه سایتها سرمایه خود را دور می ریزند.


بی شک باسابقه ترین و معتبر ترین مرکز فروش ممبر واقعی تلگرام، وبسایت گروه مشاورین برتر با سابقه ده ساله می باشد این گروه با دارا بودن سابقه درخشان در افزایش فروش و افزایش اعضاء واقعی کانال تلگرام، می تواند مرکزی مورد اعتماد و بسیار حرفه ای در دریافت مشاوره و یا خرید ممبر واقعی به شما یاری دهد.

افزایش اعضا کانال تلگرام

گروه مشاورین برتر، اقدام به تهیه مجموعه پکیج های آموزشی ارزشمندی کرده است که این آموزش ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان خود می گذارد بسیاری از شرکت ها، فروشگاهها، تولیدیها و موسسات کوچک و بزرگ، توانسته اند با همکاری تنگاتنگ با ما، کانال های تلگرام خود را ایجاد کرده و یا گسترش دهند .

ما در گروه مشاورین برتر، این اطمینان را به شما می دهیم که در صورت همکاری مناسب با ما، موفقیت شمارا تضمین نمایید.

افزایش ممبر کانال تلگرام با روش های اصولی و ارزشمند



برای کمک به پیشرفت کانال های شما عزیزان، افزایش ممبر به صورت تبلیغ در کانال های بزرگ گروه مشاورین برتر، به مدت محدود با هزینه بسیار پایین صورت می گیرد




آی دی تلگرام



09364291640

گروه مشاورین برتر


تلفن دفتر 37581011 - 051 -       4 خط

وبسایت اصلی گروه مشاورین برتر

تنها مرکز دارای نماد رسمی اعتماد ملی و پروانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با 10 سال سابقه فعالیت

کلیک کنید





elآدرس کانال تلگرام گیزمیزآموزش افزایش اعضای کانال تلگرامآموزش افزایش کاربران کانال تلگرامآموزش روش های افزایش اعضاء کانال در تلگرامآموزش روشهای افزایش اعضای کانال تلگراماسم مدیر کانال تلگرام گیزمیزاضافه کردن عضو به کانال تلگراماطلاعات مدیر کانال تلگرام گیزمیزاعضای کانال تلگرامافزایش اعضا کانال تلگرامافزایش اعضای کانال تلگرامافزایش اعضای کانال تلگرام تضمینیافزایش اعضای کانال تلگرام کاملا ایرانیافزایش افراد به کانالافزایش افراد تلگرام در کانالافزایش افراد در کانالافزایش افراد کانال تلگرامافزایش افردا گروه تلگرامافزایش تضمینی تلگرامافزایش تضمینی تلگرام


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
تسنیم ..

افزایش

افزایش اعضای کانال های تلگرام

افزایش عضو در channel

افزایش عضو در چنل

افزایش عضو در چنل های تلگرام

افزایش عضو در کانال تلگرام

افزایش عضو کانال تلگرام

افزایش ممبر اعضا

افزایش ممبر ایرانی تلگرام

افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام

افزایش ممبر تضمینی تلگرام

افزایش ممبر تلگرام

افزایش ممبر تلگرام گردشگری

افزایش ممبر در تلگرام

افزایش ممبر در چنل تلگرام

افزایش ممبر در کانال تلگرام

افزایش ممبر کانال تلگرام

افزایش ممبر کانال تلگرام جواهرات

افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان

افزایش ممبر کانال تلگرام گردشگری

افزایش کاربرکانال تلگرام

افزایش کانال تلگرام

اموزش حذف اکانت تلگرام

اموزش حذف اکانت تلگرام تصویری

امکانات واتس‌اپ تلگرام وایبر و لاین ایدی مدیربرای اولین بار در ایران

برترین ربات ها و کانال های تلگرام

تبلیغ در هایک

تبلیغات تلگرام

تبلیغات در هایک

حذف اکانت تلگرام

خرید ممبر تلگرام

خرید کاربران تلگرام

خط مجازی تلگرام

دانلود رایگان برنامه افزایش اعضای کانال تلگرام

دانلود رایگان ربات افزایش اعضای کانال

دانلود رایگان نرم افزار افزایش عضو کانال تلگرام

دانلود نرم افزار افزایش عضو

دانلود پکیج نرم افزاری افزایش کاربران کانال تلگرام

فیلم نرم افزار اد ممبر

قیمت ممبر کانال تلگرام

ممبر در کانال تلگرام

نرم افزار تبلیغات در کانال تلگرام

کانال

کانال تفریحی علمی

کانال ورزشی

کانال گردشگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی